Gezond genieten op school:
Wist je dat…
we vanaf dinsdag 7 oktober al onze leerlingen verwennen met een gratis stuk fruit of groente? Dit doen we in het kader van het project “Oog voor lekkers”. Dankzij dit initiatief kunnen we het hele schooljaar lang elke dinsdagmiddag een gezond tussendoortje aanbieden — boordevol vitamientjes en smaak!
Samen zorgen we voor gezonde gewoontes op school!
Wist je dat…
we vanaf dit schooljaar op woensdagvoormiddag een beschuitje bij de soep voorzien? Zo geven we onze leerlingen een klein, voedzaam extraatje om de honger te stillen — ideaal voor wie nadien nog een busrit naar huis heeft.
